Sexualitatea a fost angajata in publicitate de la începutul de publicitatii în sine. Sex-appeal-ul este folosit in reclame de multe tipurile. Acesta de multe ori este ancorat in elemente vizuale, cum ar fi modele atractive, şi pota să descrie diferite grade de nuditate şi sugestivitate. Pe parcursul ultimelor două decenii, utilizarea din ce în ce imagini sexuale explicite în publicitatea print orientate spre consumator a devenit aproape banala.

Fie că este buna sau rea – sexualitatea reprezinta unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing şi de publicitate special. Deci, atunci când vine vorba de a crea o reclama şi nu aveţi prea multe idei inteligent – amintiţi-vă întotdeauna o regulă generală – sexul vinde.

Pe de altă parte, există multe produse strâns legate de sex, de exemplu: prezervative, lenjerie, deci nu este, probabil, nimic în neregulă cu aceste companii sa foloseasca sexualitatea pentru a promova produsele lor.

Urmariti galeria de mai jos si ne spune-ne ceea ce crezi.